MAH - MineArbejdernes Haevn
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

MAH - MineArbejdernes Haevn

MAH! Velkommen til forummet for Minearbejdernes haevn! Alle ogame spillere i alliancen MAH er velkomne. PM mig ingame og lav en ansoegning paa forummet. Mvh Flamin
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  

 

 Fussi´s ansøgning :)

Go down 
4 deltagere
ForfatterBesked
Fussi
Gæst




Fussi´s ansøgning :) Empty
IndlægEmne: Fussi´s ansøgning :)   Fussi´s ansøgning :) Icon_minitimeSøn Feb 08 2009, 14:25

Grundlæggende
Navn: Anders
Brugernavn: Fussi
Tidl. Brugernavne: Fussi Wink
Alder: 16
Type (Raider/Miner): miner, men er begyndt at raide en smule Smile
Forrige Alliance: XForce..
Tidl. Alliancer: DGoZ, STU / STOD,
Spillet siden: har spillet i 3 år og nogle måneder nu Smile

Statistik
Point: 1.935.463 (Plads 103 af 1.242)
Flåde: 73 fussi 17.785
Forskning: 96 fussi 163

Hvorfor søger du herind?
Fik invite fra ned kelly ^^

Beskriv 3 ting, som du synes er vigtigt for et godt sammenhold i en alliance.
Aktivt forum, Tillid til hinanden og snakke sammen om andet end ogame

Hvad er dine fremtidsplaner?
stige og få måner ved alle planeter og få spring på alle måner

Hvem kender du i MAH?:
ikk nogen tror jeg ?

Andet?:
02-08 12:06:07 Ned Kelly [3:473:10] Emne mangler
Vi er specielt interesserede i aktivitet og hvis du har nogen gode argumenter for hvorfor du ikke skulle være en stikker fra REBS eller XF så må de også gerne komme med

er meget aktiv da jeg stort set kan være online hele døgnet pga. er på efterskole hvor alt undervisning er på egen bærbar og wireless over ALT xD

stikker... ja ikke fra REBS for der har jeg aldrig været Smile men XForce.. -.- ej fandme nej... blev smidt ud af XForce for ikke at gider sælge mit deu til BIL til 1.5:1:1 :S manden er jo gal -.- den alliance er kun stående pga. NA -.- og den ally er bare en flok fjolser... ^^
Tilbage til toppen Go down
Admin
Admin



Mand
Antal indlæg : 280
Age : 32
Geografisk sted : Skive, Denmark
Registration date : 19/07/08

Fussi´s ansøgning :) Empty
IndlægEmne: Sv: Fussi´s ansøgning :)   Fussi´s ansøgning :) Icon_minitimeSøn Feb 08 2009, 14:32

Haha se det var en dejlig ansøgning :p

Men altså jeg sætter en afstemning igang med det samme Smile

Det ser godt ud Wink
Tilbage til toppen Go down
https://minearbejderneshaevn.danskforum.net
fussi
Gæst




Fussi´s ansøgning :) Empty
IndlægEmne: Sv: Fussi´s ansøgning :)   Fussi´s ansøgning :) Icon_minitimeSøn Feb 08 2009, 16:32

^^ im so exited ^^
Tilbage til toppen Go down
Anexio
Stensamler
Stensamler



Antal indlæg : 31
Age : 33
Registration date : 19/01/09

Fussi´s ansøgning :) Empty
IndlægEmne: Sv: Fussi´s ansøgning :)   Fussi´s ansøgning :) Icon_minitimeSøn Feb 08 2009, 18:27

jeg har også vært i DgOz engang Razz
og mener ikke at huske dit navn.
hvad hed du dengang ? hvis du hed fussi, må du have vært meega inaktiv for det navn kan jeg kun husk i forbindelse med XF...

hvordan kan det være du vil søge fra XF også i MAH, da der jo åbenlyst har vært visse problemer mellem netop de 2 alliancer. det er det eneste som sætter min hjerne igang det er at en XF´er lige pludselig søger i en alliance som i har vært sure på.

også lige en ting mere

er du god til spansk fordi jeg stinker til det og kunne godt bruge hjælp til det når jeg har lektier for .P
hvis du kan svare ja til det er min stemme på ja afro
Tilbage til toppen Go down
Fussi
Gæst




Fussi´s ansøgning :) Empty
IndlægEmne: Sv: Fussi´s ansøgning :)   Fussi´s ansøgning :) Icon_minitimeSøn Feb 08 2009, 21:37

til anexio Smile

desværre jeg kan ikke spansk Wink

mht. DGoZ så nej, jeg var ikke særlig aktiv.. jeg var jo bare en lille noob miner ^^

XForce.. Jeg må sige at jeg ikke har været den store krigsspiller, hverken ingame eller på boardet.. det kan godt være der er røget nogle skarpe kommentare fra min side på forum men jeg har aldrig været sådan "mod" nogle alliancer Wink

og en ting til Wink det er som sådan ikke mig der søger ind i jeres alliance, jeg skrev i en tråd på forum at jeg manglede en ally, fik et invite fra ned kelly og valgte derefter at ansøge Very Happy
Tilbage til toppen Go down
DP
Gæst




Fussi´s ansøgning :) Empty
IndlægEmne: Gult kort!   Fussi´s ansøgning :) Icon_minitimeSøn Feb 08 2009, 23:35

Citat :

Andet?:
02-08 12:06:07 Ned Kelly [3:473:10] Emne mangler
Vi er specielt interesserede i aktivitet og hvis du har nogen gode argumenter for hvorfor du ikke skulle være en stikker fra REBS eller XF så må de også gerne komme med

er meget aktiv da jeg stort set kan være online hele døgnet pga. er på efterskole hvor alt undervisning er på egen bærbar og wireless over ALT xD

Advarsel givet - ingen koords på forum, og ingen synlig tilladelse til at poste ingame beskeder - DanskPilsner
Tilbage til toppen Go down
fussi
Gæst




Fussi´s ansøgning :) Empty
IndlægEmne: Sv: Fussi´s ansøgning :)   Fussi´s ansøgning :) Icon_minitimeSøn Feb 08 2009, 23:56

heh ups Wink
Tilbage til toppen Go down
Fussi
Gæst




Fussi´s ansøgning :) Empty
IndlægEmne: Sv: Fussi´s ansøgning :)   Fussi´s ansøgning :) Icon_minitimeTirs Feb 10 2009, 21:20

hej Smile ville lige høre om i har taget stilling til mig?
Tilbage til toppen Go down
Lord Nazgul
Minearbejder
Minearbejder



Mand
Antal indlæg : 77
Age : 38
Registration date : 26/10/08

Fussi´s ansøgning :) Empty
IndlægEmne: Sv: Fussi´s ansøgning :)   Fussi´s ansøgning :) Icon_minitimeTirs Feb 10 2009, 21:31

vi venter lige på nogle stemmer


men vis du giver os alle 50 mill råstoffer vil det nok speed tingene lidt op Smile
Tilbage til toppen Go down
Tviorr
Tempelfejeren
Tempelfejeren



Mand
Antal indlæg : 275
Age : 50
Geografisk sted : København
Registration date : 20/07/08

Fussi´s ansøgning :) Empty
IndlægEmne: Sv: Fussi´s ansøgning :)   Fussi´s ansøgning :) Icon_minitimeOns Feb 11 2009, 13:02

Ja, jeg beklager at det tager lidt tid, men afstemningen er stadig igang.

Der har været et par småting, der har trukket lidt tid andre steder.

Jeg vil regne med at der burde være et svar i slutningen af ugen.
Tilbage til toppen Go down
fussi
Gæst




Fussi´s ansøgning :) Empty
IndlægEmne: Sv: Fussi´s ansøgning :)   Fussi´s ansøgning :) Icon_minitimeOns Feb 11 2009, 13:27

hmm... okay ^^
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Fussi´s ansøgning :) Empty
IndlægEmne: Sv: Fussi´s ansøgning :)   Fussi´s ansøgning :) Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Fussi´s ansøgning :)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
MAH - MineArbejdernes Haevn :: Ansøgninger-
Gå til: