MAH - MineArbejdernes Haevn
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

MAH - MineArbejdernes Haevn

MAH! Velkommen til forummet for Minearbejdernes haevn! Alle ogame spillere i alliancen MAH er velkomne. PM mig ingame og lav en ansoegning paa forummet. Mvh Flamin
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  

 

 Help noobs :P

Go down 
3 deltagere

Hvordan kan i hjælpe os?
Ingenting det er fint.
Help noobs :P I_vote_lcap0%Help noobs :P I_vote_rcap
 0% [ 0 ]
iorden.
Help noobs :P I_vote_lcap0%Help noobs :P I_vote_rcap
 0% [ 0 ]
Bliv mere online.
Help noobs :P I_vote_lcap25%Help noobs :P I_vote_rcap
 25% [ 1 ]
koncent, om jeres miner.
Help noobs :P I_vote_lcap25%Help noobs :P I_vote_rcap
 25% [ 1 ]
koncent, om at lave 9 planeter.
Help noobs :P I_vote_lcap25%Help noobs :P I_vote_rcap
 25% [ 1 ]
koncent, om noget andet (skriv)
Help noobs :P I_vote_lcap25%Help noobs :P I_vote_rcap
 25% [ 1 ]
Totale stemmer : 4
 

ForfatterBesked
Snolix




Mand
Antal indlæg : 17
Age : 29
Registration date : 12/12/09

Help noobs :P Empty
IndlægEmne: Help noobs :P   Help noobs :P Icon_minitimeTirs Dec 15 2009, 18:31

Hej som i ved er mig er wave lige kommet ind og så talte vi i skolen (vi går i samme klasse) jeg kom med denne ide og det sagde han så ja til, her kunne i hjælpe os? skrive hvad vi skal have gjort vi er jo noobs og i er profs så med jeres hjælp kan vi få fælleskabet stærkere og vi kan blive bedre så skriv gerne og stem,
Jeg sætter noget i kan stemme på men i skal nødvendighvis ikke stemme skriv helst, og eller stem Razz Smile lol!
Tilbage til toppen Go down
king nothing




Antal indlæg : 8
Age : 46
Registration date : 09/03/09

Help noobs :P Empty
IndlægEmne: Sv: Help noobs :P   Help noobs :P Icon_minitimeTirs Dec 15 2009, 20:31

Det er et fint initiativ det her, men en afstemning er ikke en god måde at gøre det på.

Fordi:

Der er flere forskellige måder at spille dette spil på, og en afstemning er simpelthen for generel og for snæver til at i kan få noget ud af det.

De to overordnede måder at spille på (vil de fleste sige) er som miner, eller som raider.

Miner fokuserer på sine miner og at få en høj produktion på sine hjemplaneter, og raider satser på at have en god stor flåde, som han bruger aggressivt til at hente sine ressourcer hos andre spillere.

Indenfor disse to overordnede spilmåder er der mange forskellige måder at gøre tingene på, men de to metoder udelukker ikke hinanden.

Den bedste måde jeg kan hjælpe jer på overordnet set er måske ved at prøve at beskrive hvorledes jeg spiller:

Jeg er hvad man vil kalde miner.

Jeg startede min account for snart 4 år siden, så allerede der kan i se at det her tager tid at opbygge en god account. Spillet var meget anderledes dengang jeg startede, da der var mange flere spillere end der er i dag.

Jeg forsøgte at være anonym, hvilket vil sige at jeg forsøgte at holde mig ude af konflikter, og når jeg raidede ressourcer var det næsten altid hos inaktive spillere (de spillere som har et (i) efter sig i galakse-oversigten). Dette er svært i dag, da der ikke er mange spillere tilbage.

Dette for ikke at skabe mig fjender, og derved at få fred til at spille som jeg har tænkt mig.

Det skal siges at min spillestil også skyldes at dette her er et forholdsvis begrænset spil, og jeg har andre ting i mit liv at bruge tid på, så derfor reflekterer min spillestil også den tid jeg gider at lægge i spillet.

Jeg fokuserer på at have en stor produktion af ressourcer, således hvis jeg skulle blive angrebet, at så bliver opbygningen kortvarig. Jeg fokuserer på at bruge mine ressourcer på mine miner, på forskning, og på forsvar.

Jeg har valgt at satse meget kraftigt på min 1. planet, hvilket vil sige at det er på den at al lagerkapaciteten ligger, og det er der næsten alt mit forsvar er placeret. Hver dag tømmer jeg mine planeter for ressourcer og samler dem på den ene planet, der også huser størstedelen af min flåde. Og derfra fordeler jeg ressourcerne til de planeter der skal bruge dem til at bygge miner osv. Således at planeterne aldrig har store mængder ressourcer liggende i særlig lang tid.

Det er kort den måde jeg spiller på, og den føler jeg at jeg har haft stor succes med i mine snart 4 år i spillet. Jeg er kun blevet angrebet og plyndret meget lidt, og næsten kun i det første år.

Jeg har formået at få angribere til at stoppe deres angreb, ved at være venlig overfor dem og fortælle dem at deres angreb er opdaget, og at man har taget skridt til at angrebet ikke vil give nogen profit, og at de i stedet ville kunne bruge deres flåde andetsteds.

Så håber at i kan bruge min erfaringer til at skabe jeres egen måde at spille på.

Vil i have yderligere hjælp bør i spørge resten af alliancen direkte om konkrete ting.

Mvh
King Nothing
Tilbage til toppen Go down
WaveON3




Mand
Antal indlæg : 13
Age : 27
Geografisk sted : Danmark, Odense NØ.
Registration date : 12/12/09

Help noobs :P Empty
IndlægEmne: Sv: Help noobs :P   Help noobs :P Icon_minitimeTirs Dec 15 2009, 23:15

Jeg har lige lært noget nyt som blandt andet er at fordele ressourcerne til de forskellige planter og måske også måner.

Men tak for rådet...

En ting mere.. Jeg synes jeg skulle skifte mit navn til: VoodooManden eller VoodooDukken???

Very Happy

bounce Julehilsner - WaveON3 - bounce
Tilbage til toppen Go down
https://www.youtube.com/watch?v=GvNel63ChA4
Sponsoreret inhold





Help noobs :P Empty
IndlægEmne: Sv: Help noobs :P   Help noobs :P Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Help noobs :P
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
MAH - MineArbejdernes Haevn :: Community :: Hyggehjørnet-
Gå til: