MAH - MineArbejdernes Haevn
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

MAH - MineArbejdernes Haevn

MAH! Velkommen til forummet for Minearbejdernes haevn! Alle ogame spillere i alliancen MAH er velkomne. PM mig ingame og lav en ansoegning paa forummet. Mvh Flamin
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  

 

 Blandet rodekasse

Go down 
ForfatterBesked
Tviorr
Tempelfejeren
Tempelfejeren



Mand
Antal indlæg : 275
Age : 50
Geografisk sted : København
Registration date : 20/07/08

Blandet rodekasse Empty
IndlægEmne: Blandet rodekasse   Blandet rodekasse Icon_minitimeOns Sep 03 2008, 18:22

09-03 17:17:40 Alliance [MAsHaevn] Mail til alliancen [MAsHaevn]
Spiller TviorrUdMedOfficer meddeler følgende:
Kort Nyt.

Det ser godt ud.

14 MAHere, heraf 13 der befinder sig mellem aktiv og særdeles aktiv :-).

Vi stiger støt rundt om på listerne, og det er en fornøjelse at jeg nu kun er bedste, næstbedste og 3. bedste MAHer på de henholdsvis point-, flåde- og forskningslisten.

Godt gået af Joen, Femax og ... Susgaard :-)

I den forbindelse vil jeg minde om dels vores forum, hvor vi nu kun mangler 3. Jeg vil også opfordre til at de mere stille giver sig lidt mere til kende.

Der har netop været en forfremmelsesrunde, hvor et par stykker har nyt godt af deres forumaktivitet. - Relevante og fornuftige indlæg er en glimrende måde at gøre sig bemærket på :-)

Her vil jeg også minde om vores aktivitetskonkurrence, hvor man stadig kan melde sig til, selvom den er gået igang, og det naturligvis bliver en større udfordring når man kommer lidt senere på.

Check også vores koordinatprojekt. Pt. er jeg ved at undersøge om vi evt. kan stille noget nemmere op.

En enkelt degradering er det også blevet til, grundet manglende aktivitet og manglende registrering på forum.

Frem over vil det ikke være muligt at stige til mere end stensamler uden at registrere sig på forum.

Der var i øvrigt flere forfremmelser under overvejelse, som formentlig bliver effektueret næste gang jeg (eller Flamin) kigger på de fantastiske medlemmer af MAH :-)))

I denne omgang, vil jeg dog godt benytte lejligheden til at definere ledelsen lidt skarpere.

Tempelfejeren er mig ;-)

Flamin er Lord of the Glyph, hvilket nu er sidestillet med/dobler som The Patrician. Det er der ikke så meget at sige til ud over at det vel ret beset burde være sket før.

Susgaard er blevet indmeldt i de gamle mænd, dels som den sidste (ud over mig) tilbageværende af de rigtig gamle MAHere. Dels fordi han reelt har fungeret som gammel mand med input på diverse ting, inklusive de store linier.

Susgaard har for længst bevist sit værd med fornuft, rolighed, overblik, intelligens og loyalitet.
Tilbage til toppen Go down
 
Blandet rodekasse
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
MAH - MineArbejdernes Haevn :: MAH History-
Gå til: