MAH - MineArbejdernes Haevn
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

MAH - MineArbejdernes Haevn

MAH! Velkommen til forummet for Minearbejdernes haevn! Alle ogame spillere i alliancen MAH er velkomne. PM mig ingame og lav en ansoegning paa forummet. Mvh Flamin
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  

 

 Så er der aktivitet på Forum

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
galerip
Minevagt
Minevagt



Antal indlæg : 97
Age : 46
Registration date : 21/10/08

Så er der aktivitet på Forum Empty
IndlægEmne: Så er der aktivitet på Forum   Så er der aktivitet på Forum Icon_minitimeTirs Okt 28 2008, 20:00

Very Happy klar, parat, action.
lad os lave en tråd der får tviorr og ledelsen til at få tåre i øjnene Sad

Stor ros herfra for håndteringen af MaH´s udvikling. kunne kun drømme om det samme, i RN som jeg jo nedlagde. Og med Centrino som sidste medlem er vi sikret en stor fremtid i Ogame.
MaH længe leve Hurra cheers Hurra cheers Hurra cheers
Så har jeg kun at sige, hold sammen vær nu flinke at gøre denne tråd til en hyldest til Mine-arbejderene´s Hævn

Mvh Gale(o)
Tilbage til toppen Go down
Tviorr
Tempelfejeren
Tempelfejeren



Mand
Antal indlæg : 275
Age : 50
Geografisk sted : København
Registration date : 20/07/08

Så er der aktivitet på Forum Empty
IndlægEmne: Sv: Så er der aktivitet på Forum   Så er der aktivitet på Forum Icon_minitimeTirs Okt 28 2008, 21:14

lol

fedterøv Razz
Tilbage til toppen Go down
galerip
Minevagt
Minevagt



Antal indlæg : 97
Age : 46
Registration date : 21/10/08

Så er der aktivitet på Forum Empty
IndlægEmne: måske lidt fedtet   Så er der aktivitet på Forum Icon_minitimeTirs Okt 28 2008, 22:13

Jeg fedter måske en smule, men er sgu stolt af at være med i MaH.
Så stolt jeg vil tillade mig at bande. Hehe
Nej, jeg mener bare har gang på gang, prøvet at lokke tviorr til RN. Men måtte jo se mig slået, af bedre ledere. så er det klart jeg bliver nødt til at rose dem.
troede at RN ville bestå langt længre end den gjorde, og må tilstå jeg troede det modsatte om MaH.
Indrømmet... Jeg tog fejl i begge tilfælde. scratch
Tilbage til toppen Go down
Tviorr
Tempelfejeren
Tempelfejeren



Mand
Antal indlæg : 275
Age : 50
Geografisk sted : København
Registration date : 20/07/08

Så er der aktivitet på Forum Empty
IndlægEmne: Sv: Så er der aktivitet på Forum   Så er der aktivitet på Forum Icon_minitimeTirs Okt 28 2008, 23:34

Fair nok Wink

Jeg er selv overrasket over hvor godt det går og bliver ved med at gå.

Jeg er i øvrigt heller ikke i tvivl om at en meget stor del af æren går til flamins utrættelige arbejde for MAH cheers

Men selvfølgelig var det mit blændende lederskab, der fandt frem til ham (ved at han pludselig stod og hoppede på mit dørtrin, godt spottet ikke ;-)) og gav ham lejlighed til at brænde sit krudt af hos MAH. (yay mig).

Igen bliver jeg nødt til at sige at derfor er det så vigtigt som alliance at basere sig på helt andre ting end point eller for den sags skyld flådestørrelse. - Misforstå mig nu ikke. Både point og især flåde er mægtig rare at have, men det er fornuft, aktivitet og gejst, der skal skabe en alliance og holde den kørende.

Jeg blive nemlig aldrig træt af at hævde at det er helt utroligt smart at medtage små og endda også uerfarne spillere. Mange - også flere end jeg egentlig forventede - vokser proportionalt eller lige frem eksponentielt med den tillid, de bliver vist. Hvis der er noget jeg har bidraget til MAH, er det netop dette perspektiv (og så naturligvis min blændende intelligens, charmerende personlighed og uovertrufne humor rendeer ).
Tilbage til toppen Go down
galerip
Minevagt
Minevagt



Antal indlæg : 97
Age : 46
Registration date : 21/10/08

Så er der aktivitet på Forum Empty
IndlægEmne: 17 på inden for 24 times   Så er der aktivitet på Forum Icon_minitimeFre Okt 31 2008, 02:55

Vi var godt nok mange på i går. 17 nåede ind på vores forum.
det er okay gennemsnit og det gir mig håb om (IISIS) bliver skrevet færdig. på trods af Tviorrs tvivler. Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Så er der aktivitet på Forum Empty
IndlægEmne: Sv: Så er der aktivitet på Forum   Så er der aktivitet på Forum Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Så er der aktivitet på Forum
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
MAH - MineArbejdernes Haevn :: Community :: Hyggehjørnet-
Gå til: