MAH - MineArbejdernes Haevn
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

MAH - MineArbejdernes Haevn

MAH! Velkommen til forummet for Minearbejdernes haevn! Alle ogame spillere i alliancen MAH er velkomne. PM mig ingame og lav en ansoegning paa forummet. Mvh Flamin
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  

 

 Musik, skrive om hvilke bands og genre i kan lide osv..

Go down 
4 deltagere
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Musik, skrive om hvilke bands og genre i kan lide osv.. Empty
IndlægEmne: Musik, skrive om hvilke bands og genre i kan lide osv..   Musik, skrive om hvilke bands og genre i kan lide osv.. Icon_minitimeTirs Aug 05 2008, 22:58

Hvad synes i om Backstreet boys?
Tilbage til toppen Go down
Admin
Admin



Mand
Antal indlæg : 280
Age : 32
Geografisk sted : Skive, Denmark
Registration date : 19/07/08

Musik, skrive om hvilke bands og genre i kan lide osv.. Empty
IndlægEmne: Sv: Musik, skrive om hvilke bands og genre i kan lide osv..   Musik, skrive om hvilke bands og genre i kan lide osv.. Icon_minitimeTirs Aug 05 2008, 23:17

Hehe :p
ja nu er det jo ikke det mest Heteroseksuelt fremstående band, men de har da lavet et par klassikere som jeg engang imellem kan fange migselv i at synge med på.
Jeg hører lytter nu ellers til en bred vifte af musik, men specielt, Avenged Sevenfold (AX7), Three Days Grave og gudebandet Metallica Very Happy
Tilbage til toppen Go down
https://minearbejderneshaevn.danskforum.net
vildmanden
LogoMagikeren
LogoMagikeren



Mand
Antal indlæg : 66
Age : 31
Geografisk sted : Aalborg
Registration date : 06/08/08

Musik, skrive om hvilke bands og genre i kan lide osv.. Empty
IndlægEmne: BACKSTREET BOYS = JOEN   Musik, skrive om hvilke bands og genre i kan lide osv.. Icon_minitimeMan Aug 11 2008, 19:49

Jeg hader Backstreet Boys... pga. JOEN aka saint ozzy ;D
hehe ej de har nu lavet nogle sange der er okay men det er ikke dem jeg hører hvis jeg selv skulle bestemme ;D Og det lyder forfærdeligt når det er Joen der synger deres sange ;D haha
Jeg kan personligt bedst li' Red Hot Chili Peppers \../ hehe

~Vildmanden~
Tilbage til toppen Go down
http://hgdp.frac.dk/
Admin
Admin



Mand
Antal indlæg : 280
Age : 32
Geografisk sted : Skive, Denmark
Registration date : 19/07/08

Musik, skrive om hvilke bands og genre i kan lide osv.. Empty
IndlægEmne: Sv: Musik, skrive om hvilke bands og genre i kan lide osv..   Musik, skrive om hvilke bands og genre i kan lide osv.. Icon_minitimeTirs Aug 12 2008, 00:43

uha de er godt nok også nice vilde! Very Happy
elsker dem, har endda nørdet så meget at jeg har lært et par sange på guitar. Men ikke nær så mange som med metallica godt nok Smile
Tilbage til toppen Go down
https://minearbejderneshaevn.danskforum.net
vildmanden
LogoMagikeren
LogoMagikeren



Mand
Antal indlæg : 66
Age : 31
Geografisk sted : Aalborg
Registration date : 06/08/08

Musik, skrive om hvilke bands og genre i kan lide osv.. Empty
IndlægEmne: Sv: Musik, skrive om hvilke bands og genre i kan lide osv..   Musik, skrive om hvilke bands og genre i kan lide osv.. Icon_minitimeOns Aug 27 2008, 19:19

okay de er også mega fede ;D hehe
Jeg kan også nogle RHCP sange bare på el-bas ;D hehe
\../
Tilbage til toppen Go down
http://hgdp.frac.dk/
Tviorr
Tempelfejeren
Tempelfejeren



Mand
Antal indlæg : 275
Age : 50
Geografisk sted : København
Registration date : 20/07/08

Musik, skrive om hvilke bands og genre i kan lide osv.. Empty
IndlægEmne: Sv: Musik, skrive om hvilke bands og genre i kan lide osv..   Musik, skrive om hvilke bands og genre i kan lide osv.. Icon_minitimeTirs Sep 02 2008, 01:55

Lytter ikke så meget til musik, og så er jeg jo en gammel mand, så hmmm

Queen, Simon & Garfunkel, Roger Waters. Enkelte Billy Joel. Visse Kim Larsen.
Tilbage til toppen Go down
Exterminator
Minearbejder
Minearbejder



Mand
Antal indlæg : 82
Age : 32
Registration date : 15/09/08

Musik, skrive om hvilke bands og genre i kan lide osv.. Empty
IndlægEmne: Sv: Musik, skrive om hvilke bands og genre i kan lide osv..   Musik, skrive om hvilke bands og genre i kan lide osv.. Icon_minitimeMan Sep 15 2008, 17:26

queen er da cool nok... og nogle kim larsen numre rykker da stadig... (er 16 år) men metallica og volbeat er noget af det fedeste synes jeg... desuden er Red Warszava da også okay fede... selvom de er tonedøve hele bandet, er det fed musik alligevel... men det er jo også det de sælger på.. Razz men rolling stones har også nogle fede numre såsom Angie, house of rising sun, og paint it black...
Tilbage til toppen Go down
vildmanden
LogoMagikeren
LogoMagikeren



Mand
Antal indlæg : 66
Age : 31
Geografisk sted : Aalborg
Registration date : 06/08/08

Musik, skrive om hvilke bands og genre i kan lide osv.. Empty
IndlægEmne: Volbeat!   Musik, skrive om hvilke bands og genre i kan lide osv.. Icon_minitimeOns Sep 17 2008, 17:59

Ja Volbeat er mega fede!!! Især deres sange "The garden's tale", "Maybellene I Hofteholder" og "Devil Or The Blue Cats Song" tre mega fede sange Cool

~Vildmanden~
Tilbage til toppen Go down
http://hgdp.frac.dk/
Sponsoreret inhold





Musik, skrive om hvilke bands og genre i kan lide osv.. Empty
IndlægEmne: Sv: Musik, skrive om hvilke bands og genre i kan lide osv..   Musik, skrive om hvilke bands og genre i kan lide osv.. Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Musik, skrive om hvilke bands og genre i kan lide osv..
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
MAH - MineArbejdernes Haevn :: Community :: Hyggehjørnet-
Gå til: