MAH - MineArbejdernes Haevn
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

MAH - MineArbejdernes Haevn

MAH! Velkommen til forummet for Minearbejdernes haevn! Alle ogame spillere i alliancen MAH er velkomne. PM mig ingame og lav en ansoegning paa forummet. Mvh Flamin
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  

 

 "Is It Snowing in Space.?" a story writen Galerip. posted in december.

Go down 
3 deltagere
ForfatterBesked
galerip
Minevagt
Minevagt



Antal indlæg : 97
Age : 46
Registration date : 21/10/08

"Is It Snowing in Space.?" a story writen Galerip. posted in december. Empty
IndlægEmne: "Is It Snowing in Space.?" a story writen Galerip. posted in december.   "Is It Snowing in Space.?" a story writen Galerip. posted in december. Icon_minitimeTors Okt 30 2008, 19:07

. (kun skrevet af Galerip)
Ground rules for the story. Called "Is It Snowing In Space"
1st. Rule.-
there will be three main charectors in all the episodes who cant be killed during the story and must appear. and no other names from Ogame must appear okay. Very Happy (lord Daver, apprentice Yoga and thier Robot named Kinane)
2nd. Rule.-
Profanity is allowed. but remember a Happy ending the final day... Very Happy
3rd. Rule.-
No one are to sent their script to no other member than the "two" persons who will then write and keep the story for them selfes. until the date it can be released in the forum. (christmas day we post the finished story on Ogame forum for fun.) leaving out profanity offcouse.
4th. Rule.-
If someone dont wish to write a part of the story please sent the part recived to me. and then i shall write it. since i will be the one starting it. it wont matter much.
5th. Rule.-
the part must be over 1000 signs. or it wont be any fun at all. Razz
we translate the story every day its posted.
santa santa santa santa santa santa santa santa

hvis nogen ikke forstår denne tekst spørg venligst mig hvad det går ud på.
Jeg har prøvet at følge alle de småregler jeg udlagde til at starte med, men har desværre blevet nødt til at lave lidt om på regel 3. Very Happy hehe. Det er nu kun et enmands show, men det skal nu nok gå afligevel.


Sidst rettet af galerip Tors Dec 11 2008, 18:28, rettet i alt 3 gange
Tilbage til toppen Go down
galerip
Minevagt
Minevagt



Antal indlæg : 97
Age : 46
Registration date : 21/10/08

"Is It Snowing in Space.?" a story writen Galerip. posted in december. Empty
IndlægEmne: Dato liste.   "Is It Snowing in Space.?" a story writen Galerip. posted in december. Icon_minitimeTors Okt 30 2008, 19:57

Dato i november man helst skal være færdig og dato i december den skal postes

1 GaleRip "færdig"
2 flamin "færdig"
3 TviorrUdMedOfficer "Igang"
4 MyPlace
5 Trikker
6 Traxinex
7 susgaard
8 Babylon
9 Pm3a
10 pa1xpro
11 Turion
12 mestaren
13 matth
14 lord of the univers
15 Lord Nazgul
16 Lehmann
17 Jopper
18 Danny
19 ZaZu
20 vildmanden
21 FeMax
22 Exterminator (skal afløses af frivillig)
23 diablos
24 JOAN (allyens egen Julemand)
25 S h i v a Finale...

Its a good ideer to save the part in notitser.
and Shiva i hope its allright we all send you our parts. in danish. then you can safeguard the whole thing without understanding the contens. Very Happy
so if anyone dos not send you a part by the listdate outside thier name (just in november). plz notify me. then all parts hopefully should be done within christmas (gives us a full month to finish it in.) and only Exterminator have said no to writing
santa santa santa santa santa santa santa santa santa santa santa santa santa santa santa santa


Sidst rettet af galerip Søn Nov 02 2008, 00:36, rettet i alt 4 gange
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




"Is It Snowing in Space.?" a story writen Galerip. posted in december. Empty
IndlægEmne: Sv: "Is It Snowing in Space.?" a story writen Galerip. posted in december.   "Is It Snowing in Space.?" a story writen Galerip. posted in december. Icon_minitimeTors Okt 30 2008, 20:14

Hmm god ide Razz

Men kan ikke lide tanken med at der kun er 9 dage til jeg skal skrive en julestil Wink
Tilbage til toppen Go down
galerip
Minevagt
Minevagt



Antal indlæg : 97
Age : 46
Registration date : 21/10/08

"Is It Snowing in Space.?" a story writen Galerip. posted in december. Empty
IndlægEmne: Julestil   "Is It Snowing in Space.?" a story writen Galerip. posted in december. Icon_minitimeTors Okt 30 2008, 20:26

Jo det er også kedligt, men jeg har travlt. jeg skal være færdig så hurtigt som muligt.
og det kan jo være du får mere en en dag. man ved aldrig. Very Happy flamin var tændt på ideen. og tror tviorr springer på bare for at se hvad det førre til hehe. og så ruller lavinen. for laver en fortælling om de 3 hovedpersoner alle kan skrive med på som start her i november. ergo alle får et indtryk af vores helte, inden de skal skrive deres del. santa
Tilbage til toppen Go down
Admin
Admin



Mand
Antal indlæg : 280
Age : 32
Geografisk sted : Skive, Denmark
Registration date : 19/07/08

"Is It Snowing in Space.?" a story writen Galerip. posted in december. Empty
IndlægEmne: Sv: "Is It Snowing in Space.?" a story writen Galerip. posted in december.   "Is It Snowing in Space.?" a story writen Galerip. posted in december. Icon_minitimeTors Okt 30 2008, 22:58

Sys det er en mega nice ide Very Happy Giver godt sammenhold, selvom Centrino allerede brokker sig over arbejdsbyrden Very Happy
Tilbage til toppen Go down
https://minearbejderneshaevn.danskforum.net
Tviorr
Tempelfejeren
Tempelfejeren



Mand
Antal indlæg : 275
Age : 50
Geografisk sted : København
Registration date : 20/07/08

"Is It Snowing in Space.?" a story writen Galerip. posted in december. Empty
IndlægEmne: Sv: "Is It Snowing in Space.?" a story writen Galerip. posted in december.   "Is It Snowing in Space.?" a story writen Galerip. posted in december. Icon_minitimeTors Okt 30 2008, 23:06

Det ser godt ud.

Jeg tror dog at du har forregnet dig en smule med tidsfristerne.

Jeg skrev i sin tid en julekalender i 27 afsnit (ja, 27. Ingen ved sine fulde 5 kunne vel tro at jeg ville skrive en i 24).

Vi var en 4-5 personer involveret og jeg endte vel med at skrive 17-18 afsnit. Vi startede endda historien 3 forskellige steder (dvs. med et overblik over hvordan historien skulle forløbe og derefter afsnit 1, 10 og 20 ca.)

Vi havde 1½ måned til d. første december da vi startede, og jeg skrev stadig enkelte afsnit samme dag som de skulle postes i december.


Jeg tror derfor enten du er nød til at erkende at den ikke nødvendigvis kommer til at blive postet i december.

Eller at vi skal sætte noget margen ind. Jeg tvivler oprigtigt på at alle har 1000 ord (du mener ikke tilfældigvis 1000 tegn ? ;-)) at ryste ud af ærmet. Det er trods alt mindst en tæt maskinskrevet side, snarere lidt over.

Jeg er dog med, men vil lige nævne at det ser ud til du har stillet så store krav at det næppe kan lade sig gøre.


For at afhjælpe dette foreslår jeg at vi måske klipper enkelte afsnit ud, hvilket så bliver nogle af de folk, som melder fra.

Dels laver en pulje af folk, som melder sig til at overtage et eller flere ekstra afsnit om nødvendigt.

Derudover mener jeg at det burde være muligt at skrive Shiva med ind, hvis han har lyst. Dels forstår han relativt meget dansk. Dels kan vi lægge ham efter en person, der kan medsende et referat på engelsk og stå til rådighed for spørgsmål, og Shiva kan så enten skrive på halvfærdigt dansk som nogen læser korrektur på eller slet og ret på engelsk, som så bliver mere eller mindre frit oversat. - Oversættelsen kan jo vente, hvis personenen efter ham også er god til engelsk.


Derudover tror jeg der mangler en regel.

Hvis historien skal hænge nogenlunde sammen, så SKAL alle 3 hovedfigurer medtages i hvert afsnit og medtages nok til at næste forfatter ikke er helt uforstående overfor hvad de har lavet inden.


Historien bliver stadig forvirrende, men det er vel pointen ;-)

Hvis historien skal garanteres at give mening, er det næsten nødvendigt at sløret løftes, så forfatterne kender den forudgående historie. Men det er jo et spørgsmål om man går efter goofy eller sammenhængende.
Tilbage til toppen Go down
Admin
Admin



Mand
Antal indlæg : 280
Age : 32
Geografisk sted : Skive, Denmark
Registration date : 19/07/08

"Is It Snowing in Space.?" a story writen Galerip. posted in december. Empty
IndlægEmne: Dumme Tviorr   "Is It Snowing in Space.?" a story writen Galerip. posted in december. Icon_minitimeFre Okt 31 2008, 00:06

Tsk. Mad Dumme Tviorr.
Du kan da også ødelægge enhver god stemning Rolling Eyes
Men er nu egentligt nogen meget gode pointer, og der altid har været en forfatter gemt i mig påtager jeg mig gerne et ekstra afsnit eller 2 Very Happy og ja han mener 1000 tegn er jeg sikker på :p Han skrev selv "kun" lidt over 3000 tegn i første afsnit.

Men tror desværre allerede vi kan udskrive Turion som ikke viser nogen synderlig interesse i at deltage, men mere i bare at være her, hvilket også kan være fint nok i visse situationer, bare ikke den her.
Men vi må jo lige se til det hele. Tror nu godt at hvis folk tog sig lidt sammen kunne finde tid til at skrive hvad der svarer til et halvlangt forumindlæg. Kan jeg og jeg går på gym på en meget krævende linje. sååå.
Tilbage til toppen Go down
https://minearbejderneshaevn.danskforum.net
galerip
Minevagt
Minevagt



Antal indlæg : 97
Age : 46
Registration date : 21/10/08

"Is It Snowing in Space.?" a story writen Galerip. posted in december. Empty
IndlægEmne: ja så sandt.   "Is It Snowing in Space.?" a story writen Galerip. posted in december. Icon_minitimeFre Okt 31 2008, 00:34

tror ikke det bliver et problem... Historien skal ende hvert afsnit med vores helte er i problemer. så er det op til hver enkelt om de løser problemet eller gør det større. i sidste ende er alting godt og shiva har sagt ja til at skrive sidste afsnit. Very Happy og han kan rette op på historien hen af vejen med pointers til næste afsnit. på den måde lære han alle andre bedre at kende.
vi skal nok bare lave et grundtema (nå til Jorden inden jul og find den onde Julesith.) eller Count Sithmas som vi kan kalde ham hehe.
skulle nogen melde fra jamen så må de gøre det jeg laver også gerne 4-5 afsnit. eller skriver det hele selv. Very Happy
Jeg har en bog på min stationære computer, jeg aldrig har fået skrevet færdig men den er på over 200 A4. de 100 første sider skrev jeg på 3 dage. hehe. næste uge gik med at redigere historie og stavefejl. Den er lige nu på over 60.000 forskelige ord. (mere end basis ordbog) hehe og en normal bog har måske 20000-25000 forskellige ord så vidt jeg husker. men det forklares med at jeg skriver for flere forskellige racer med deres tanker, sprog og føleser. og bruger meget billedsprog.
øhhh den bliver lang... Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Tviorr
Tempelfejeren
Tempelfejeren



Mand
Antal indlæg : 275
Age : 50
Geografisk sted : København
Registration date : 20/07/08

"Is It Snowing in Space.?" a story writen Galerip. posted in december. Empty
IndlægEmne: Sv: "Is It Snowing in Space.?" a story writen Galerip. posted in december.   "Is It Snowing in Space.?" a story writen Galerip. posted in december. Icon_minitimeFre Okt 31 2008, 03:38

Heh. Jeg er også kommet i stemning. Har siddet og fundet den gamle julekalender sammen med diverse tåbelige artikler jeg skrev til stepone frem. Utroligt alt det lort jeg har lukket ud i tidens løb.

Jeg er som sagt med. - Men måske burde en eller anden skrive personligt til alle medlemmerne og tjekke om de vil være med ;-) hint, hint, nudge nudge santa
Tilbage til toppen Go down
galerip
Minevagt
Minevagt



Antal indlæg : 97
Age : 46
Registration date : 21/10/08

"Is It Snowing in Space.?" a story writen Galerip. posted in december. Empty
IndlægEmne: will do   "Is It Snowing in Space.?" a story writen Galerip. posted in december. Icon_minitimeFre Okt 31 2008, 04:19

Skal nok spørge hver især. men indtil vidre kun positive beskeder. altså hvem gider ikke give en julegave til guilden... om så det kun er i form af et enkelt afsnit af 1000 tegn.
Tror cheers på alle i guilden samler sig om dette projekt hvis bare vi viser dem tilliden.
og der er lang tid til den skal være færdig hehe. Very Happy når måske lige hjem fra thailand. når den begynder. santa
ja undskyld jeg mener ally jo... sådan er det, når man har spillet or meget WoW ik.


Sidst rettet af galerip Fre Okt 31 2008, 21:29, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Admin
Admin



Mand
Antal indlæg : 280
Age : 32
Geografisk sted : Skive, Denmark
Registration date : 19/07/08

"Is It Snowing in Space.?" a story writen Galerip. posted in december. Empty
IndlægEmne: Sv: "Is It Snowing in Space.?" a story writen Galerip. posted in december.   "Is It Snowing in Space.?" a story writen Galerip. posted in december. Icon_minitimeFre Okt 31 2008, 20:38

Jamen det lyder sku godt ;D
Bortset fra at Galerip med en acc, med hele 3,8 mill point. Ikke har fattet det hedder alliancer Rolling Eyes
Tilbage til toppen Go down
https://minearbejderneshaevn.danskforum.net
Tviorr
Tempelfejeren
Tempelfejeren



Mand
Antal indlæg : 275
Age : 50
Geografisk sted : København
Registration date : 20/07/08

"Is It Snowing in Space.?" a story writen Galerip. posted in december. Empty
IndlægEmne: Sv: "Is It Snowing in Space.?" a story writen Galerip. posted in december.   "Is It Snowing in Space.?" a story writen Galerip. posted in december. Icon_minitimeLør Nov 01 2008, 22:24

Det er jo også kun en alliance, MAH Exclamation cheers
Tilbage til toppen Go down
Admin
Admin



Mand
Antal indlæg : 280
Age : 32
Geografisk sted : Skive, Denmark
Registration date : 19/07/08

"Is It Snowing in Space.?" a story writen Galerip. posted in december. Empty
IndlægEmne: Sv: "Is It Snowing in Space.?" a story writen Galerip. posted in december.   "Is It Snowing in Space.?" a story writen Galerip. posted in december. Icon_minitimeSøn Nov 02 2008, 22:42

haha det er nemlig rigtigt Very Happy
Tilbage til toppen Go down
https://minearbejderneshaevn.danskforum.net
Sponsoreret inhold





"Is It Snowing in Space.?" a story writen Galerip. posted in december. Empty
IndlægEmne: Sv: "Is It Snowing in Space.?" a story writen Galerip. posted in december.   "Is It Snowing in Space.?" a story writen Galerip. posted in december. Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
"Is It Snowing in Space.?" a story writen Galerip. posted in december.
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Is it Snowing in Space 1 dec.
» Death - 2.557.311 - Plads 93 af 729

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
MAH - MineArbejdernes Haevn :: MAH History-
Gå til: